CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Minggu, 26 Oktober 2008

HaLaman 16 - 18


Aku bosan. . .
Bertanya pada diri sendiri. . .
Pertanyaan yang sama. . .
Nada yang sama. . .
Kecepatan yang sama. . .
Pengucapan yang sama. . .
Jawaban yang tidak pernah ada. . .
"Apakah aku nyata?"
.
Terlelap dalam ruang mimpi yang tidak nyata.
Terjebak dalam labirin. . .
Menggapai. . .
Berputar. . .
Melayang. . .
Tersedot. . .
Semakin jauh. . .
Semakin gelap. . .
Lelah. . .
Hampa udara. . .
Aku. . .
Hilang.
.
Selamat datang kemuraman. . .
Isap aku dalam jubah kelammu. . .
Biarkan aku lenyap sejenak bersama sisi hitamku. . .

1 YaNg PunYa UneG-UnEg:

riosisemut mengatakan...

Soulmate.com nya pindah ke sni oeuy....!!
Bwt Mbak Jesy (sang penulis) jng marah ya.
Mklum ni anak mang kesengsem bngt ama kta2 dlm novel anda.
Gw bngt ktanya...
Salut bwt anda..!!!